Sidor

2013-01-27

Ny vinfavorit

Jag har tidigare nästan bara druckit rött vin. Vita viner har jag allmänt tyckt varit för sura eller för söta. När jag började dricka alkohol efter graviditet och amning så har jag tyvärr reagerat på rött vin väldigt ofta. Jag blir röd i ansiktet och det hettar väldigt i kinderna. Något enstaka glas går oftast bra, men det har hänt att jag låtit bli att dricka upp mitt vin för jag varit rätt för att bli riktigt dålig. Så när jag nu skulle ha med mig vin till Stockholm, bad jag A att köpa en halv flaska vitt vin. Det blev den här:

Superduper gott!! Så nästa gång jag kommer till bolaget så lär det bli en flarra eller två, för att ha hemma.

3 kommentarer:

  1. Det där vinet har jag för mig att jag har druckit och det är riktigt gott =0). Vad synd med rödvinet, kan allergin (eller vad det nu är) försvinna igen eftersom du inte haft det tidigare eller är det här för att stanna? Jag hoppas på det förstnämnda!

    SvaraRadera
    Svar
    1. har ingen aning om ifall det försvinner eller inte. Men nu har jag i alla fall ett gott alternativ till det röda ;)

      Radera
  2. Det va sååå gott! Jag ska också köpa mig en flaska nästa gång jag är på bolaget =)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...