Sidor

2013-01-24

Pyssel, mat och prat

I morse hade jag och Linda dejt på IKEA. Frukostbuffé för 29kr är ju inte helt fel. Sen fortsatte vi att hänga på Erikslund. Lite shopping i form av nytt mobilskal, 4 koppar och näsdroppar och lunch för både småkillarna och oss. Inne på KappAhl fixade jag mig en ny frisyr. 
Men den fick hänga kvar, trots det lockande priset, 50% på rea priset = 50kr. Men den här bilden blev ett av mina mest kommenterade inlägg på fejjan ;)

Vi åt sushi till lunch (så himla gott!) innan det var dags för hämtning av stora tjejerna.
Torsdag betyder Mickisgården och sen tog vi oss hem till mormor och morfar. Jag åt nästan ingen kvällsmat för idag var det dags för pysselkvällsdebut för min del.

En gång i månaden träffas föräldrar (mammor) på Mickisgården för pyssel, mat och prat. Jag har inte träffat det här gänget mammor förut men tänkte att det kan ju inte bli fel. Och det blev det inte heller. Supertrevliga människor, kul pyssel och god mat samt en massa prat om allt mellan himmel och jord. Jag kommer definitivt att haka på fler gånger. När vi satt och åt frågade jag hur länge de hållit på. Den som hängt med kortast tid (förutom mig då) har hängt med i 5 år. De som varit med längst räknade ut att det var en 20+ år sen! Vi får väl se hur länge jag hänger kvar, men att det blir fler gånger det är i alla fall säkert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...