Sidor

2013-01-12

Gott nytt år - igen!

Vi skulle ha varit tre familjer som firade nyår ihop. Den ursprungliga värdfamiljen repade sig efter magsjuka och ville ogärna dela med sig, så vi var två familjer som i slutänden firade tillsammans. Värdparet som aldrig fick ha oss hemma hos sig, ville väldigt gärna ta igen den missade festen och bjöd istället hem oss ikväll.

Vi hade med oss sallad och efterrätt. Jag bakade Leilas Kladdkakemuffins som Kristin bjudit mig på ett par gånger. De är så himla smarriga!


Tack Madde, Rickard, Åsa och Bjarne ( och alla barn) för en supertrevlig kväll!!! Ser redan fram mot nästa nyårsafton!

4 kommentarer:

  1. Trevligt! Efterrätten ser supper gott, kan du dela med sig recepten! Anna vi måste försöka ses, så Felix får sin 1-års present som väntar på honom sedan han fylde år! :) kram Aneta

    SvaraRadera
  2. Jag älskar de där muffinsen! Fina du gjort dem med silverkulor och allt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kände att jag ville "festa till det" lite, det var ju trots allt nyårsafton. Jag var lite inne på att ha i någon droppe blå karamellfärg i grädden också. Men då sa maken STOPP, så det fick bli vit grädde istället ;)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...