Sidor

2013-01-22

Vackra klänningar och fantasifulla kreationer

Jag och Linda hade dejt idag. Vi hade planerat att ta en promenad ner på stan efter lämning på fsk, men när termometern visade -17, kände vi att det var billäge. Först gick vi till Aqva där Linda klippte luggen och sen fortsatte vi till vårt Läns- och konstmuseum, KRLSG2, för att titta på Lars Wallins klänningar. Underbart vackra! och en del var mer fantasifulla än vackra, men de vackra övervägde ;)



När vi kikat klart matade vi småkillarna innan vi gick till Varda för att äta lunch själva. F somnade lägligt i vagnen på väg dit och sov i nästan två timmar till mammans stora lycka! Shoppade lite mat på stan, fixade min klocka och Linda gjorde ett par ärenden innan klockan var kvart i två och vi fick brått för att hämta tjejerna.

Mickisgården som vanligt på tisdagar och sen hem med två väldigt trötta barn. M var så trött att hon helt missuppfattade mig och tog en vanlig konversation för förolämpning och gick för att vila. Hon hann somna till precis innan middagsgästerna kom. Jag hade bjudit hit fam V för att få bilderna som vi fotade i julas. Jättefina bilder, vi är riktigt nöjda!

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag och snygga klänningar! Den utställningen får jag förhoppningsvis njuta av på lördag =0). Kram!

    SvaraRadera
  2. Trevligt med en stund på stan!
    Hoppas vi vinner varsitt bokex! =)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...