Sidor

2013-01-10

Mammor på grönbete

För fyra år sedan, när jag var gravid med M, lärde jag känna Erika och Malin, två kvinnor som liksom jag var gravida med sitt första barn. Vi umgicks en hel del som föräldralediga och har fortsatt att hålla kontakten och träffas lite då och då. Nu har vi alla fått syskon till våra barn och nu kände vi att det var dags för oss att träffas bara vi. Så ikväll har jag ätit middag på Indigo tillsammans med dem. Vi hade jättetrevligt och kommer definitivt att träffas igen utan män och barn. Vad vi pratade om? Våra barn såklart (hahaha). Vi försökte komma in på andra samtalsämnen, men på något mirakulöst sätt så kom vi tillbaka till barnen igen.

Jag måste i alla fall ha varit vrålhungrig, för när vi svalt sista tuggan på maten så kom jag på att jag inte fotade den innan. Jag och Malin delade på en blandad tapastallrik, så det såg så fint ut när vi fick in den på bordet. Nåja, jag får försöka komma ihåg och fota maten en annan gång istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...