Sidor

2012-12-10

10. Berätta om vad som finns i din väska.

Som föräldraledig småbarnsmamma så är det få tillfällen som ges för min handväska att vara med. För det mesta kastar jag ner mobilen i jackfickan och plånboken i skötväskan. Men att berätta vad jag har i skötväskan känns ju halvkul - för vem är intresserad av vilken rumpkräm vi har och hur många blöjor jag tror att vi gör av med på en dag?

Så när jag någon gång sticker iväg utan skötväska så ser innehållet i min väska ut ungefär såhär:

Plånbok
Nycklar
Mobil
Tuggummi
Huvudvärkstabletter
Läppglans/cerat
Handsprit
Fläckborttagare
Kalender (föredrar ffa "analog" kalender framför den i telefonen)
penna
Shoppingkasse
                                         



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...