Sidor

2012-12-06

6. Berätta om bloggarna du läser.

Vissa bloggar läser jag regelbundet, andra kikar jag in på med ojämna mellanrum.
Bloggarna nedan läser jag i princip varje dag, några går jag in på flera gånger om dagen.

Kristins blogg: Góa fina Kristin! Se dag 3 så vet ni varför jag följer hennes blogg ;) Kristins blogg är oftast den jag läser först och sist på dagen.

Kevlarsjäl tränar: Träningsbloggar är inget jag läser regelbundet i vanliga fall. Men Kevlarsjäl har jag följt sen jag halkade in på hennes blogg på familjeliv för drygt fyra år sen. Så jag fortsätter att följa henne, trots att hennes bloggande har ändrat inriktning ;) Jag hoppas verkligen att vi får chans att träffas någon gång.

Katharinas life: Katta är också en bekantskap från familjeliv. Vi hängde i samma tråd när vi var gravida med våra snart 4-åringar. Katta har ag träffat, och hon är precis så härligt spralligt, energisk som man tror. Snacka om kvinna med många järn i elden.

Ika:  Ika är Kattas lillasyster och hennes dotter B och F är lika gamla. Halkade in på Ikas blogg, men jag minns inte riktigt hur. Är inte helt 100 på att det faktiskt var genom Kattas blogg, men lite kul är det i alla fall att mina barn är jämnåriga med varsin kusin ;)

MrsNatten: Nettan lärde jag känna när jag var föräldraledig med M. Vi hängde på samma öppna förskola och efter det är det lite kul att följa hennes och C:s vardag.

Lenas Lilla: Lena har jag känt sen jag var 18 eller nåt sånt. På den tiden bodde hon i Västerås, men flyttade till Linköping efter att hon träffat sin exman. Nu följer jag hennes blogg eftersom det är ett enkelt sätt att hålla kontakten.

Militärmamman: Militärmammans blogg har jag följt i drygt ett år. Jag kommer faktiskt inte ihåg hur jag hittade dit, men jag "trillade" dit direkt. Här har vi en härlig salig blandning av småbarnsliv och träning.

Meekatt: Den här bloggen har jag bara följt i någon vecka eller så. Men den är underbar! Malin delar med sig frikostigt av sitt liv som tvåbarns-mamma och de flesta inläggen får mig att antingen skratta högt eller gråta.

Smarta vardagstips: Precis vad det låter som.

Petras foto: Petra är fotografen som fotade mitt och As bröllop. Här är hennes officiella blogg, med massor av vackra porträtt. Här kan ni även se bilder från vårt bröllop, och bilder på mig och F från bebisfotograferingen som jag vann i våras.

Sen finns de sporadiska bloggarna, eller rättare sagt dem som jag kikar in på med ojämn regelbundenhet, men de tar vi kanske en annan gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...