Sidor

2012-12-14

14. Berätta om ett fotografi som någon annan tagit på dig.

4 juni 2011, den mest perfekta dagen i mitt liv. Allt gick precis som planerat. Kanske för att det inte var planerat in i minsta detalj. Fotografen Petra Gau följde mig hela dagen, från det att jag kom till frisören för hår, smink och påklädning, genom porträttfotografering, vigseln och så festen på kvällen. Vi fick hundratals bilder och jag har försökt hitta ett som är min favorit, men det är stört omöjligt. 

Fotot nedan är taget under vår fotosession, där vi bar på Kyrkbacken och parken kring Svartån. Vi förflyttade oss här från Svartån och gamla kyrkogården som ligger bakom Kyrkbacksgården och är på väg mot kyrkan och biskopsgården. Jag går ett par steg före Petra och de andra och vänder mig här för att säga något tror jag. 


Mer av Petras fantastiska foton kan ni se HÄR på hennes hemsida.

2 kommentarer:

  1. Hon är verkligen grym Petra. Ska bli så roligt att äntligen träffa henne i januari. Jag vann ju en fotobok med henne.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just ja! Det blir säkert lyckat! Jag älskar Petras foton och hon är så himla trevlig.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...