Sidor

2012-12-18

18. Berätta om en plats du absolut vill besöka innan du dör.

Det finns ju hur många ställen som helst som jag skulle vilja besöka innan jag dör... En del ställen har jag varit på tidigare, men kanske inte hunnit med att se allt jag skulle vilja se, tex Washington DC. Andra ställen har jag varit på fler gånger, men de är alltid värda att åka tillbaka till, tex London och Rom. Och så finns det massor av ställen jag aldrig varit på och som jag gärna skulle vilja se men vem vet om det hinns med? Dels ska jag ha råd att åka, och resor är inte alltid högsta prio i vår ekonomi just nu, dels vet jag ju inte när jag dör. Alltså jag kan ju göra upp värsta planen för vart jag ska åka vilket år och spara pengar som 17 för att ha råd, men något kan ju dyka upp som gör att jag inte lever till den dagen - så det är ju svårt att veta.

Ställen jag absolut skulle vilja åka till är Australien, Fidji, Maldiverna. Sydafrika, Island, något eller några länder i Sydamerika, Karibien, se mer av USA och resa från norr till söder i Sverige.

Några av dessa resmål blir säkert av, andra inte. Att inte veta vilka det blir är en del av den häftigaste resan...

1 kommentar:

  1. Men Grekland då!!! Du glömde ju nämna Grekland för bövelen!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...