Sidor

2012-12-08

8. Berätta om ett av dina favoritplagg.

Har funderat lite och kommit fram till att mitt favoritplagg är jeanskjolen. Det bästa med jeanskjolen är att den funkar lika bra på vintern som på sommaren. På vintern med ett par grova strumpbyxor under och på sommaren, barbent eller med tunna tights. Jag har för tillfället inte bara en utan två jeanskjolar som jag är lite kär i. Den ena går ner till knäna och är A-formad, så den har lite vidd i kjolen. Kommer inte ihåg vilket märke. Den här har jag fått ärva av Å, hon blev för smal för att kunna ha den, och jag blev tillräckligt smal ;) Den andra favoriten är från Esprit och är en kort snäv modell. Båda två är tyvärr lite för små i dagsläget, men jag vägrar att lämna bort dem, för jag ska ju kunna ha dem igen inom kort!

Jeanskjol är så bra för det går att kombinera på så många olika sätt. Det är väldigt få tillfällen när det inte passar med någon av kjolarna. Oavsett om jag ska på sommarfest eller barnkalas så går det att klä upp eller ner sig beroende på överdel och accessoarer. Tycker jag i alla fall. Jag vet med säkerhet att jag inte har något foto där kjolarna är med och F ligger och sover i sovrummet där garderoberna är, så det blir inget foto på mina kjolar, men jag hittade en annan snygg på Esprits hemsida.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...