Sidor

2012-12-25

God Jul!

Vi har fullt upp med julfirandet, så jag har inte brytt mig om att logga in på datorn överhuvudtaget under gårdagen. Superskönt att kunna lägga undan datorn/plattan/telefonen och inte känna att jag måste var uppkopplad hela tiden.

Vår julafton var supermysig. Mina föräldrar och A:s föräldrar var här. Extra roligt är att A:s föräldrar ville komma båda två, eftersom de är skilda. Vi åt lång lunch, och sen var det Kalle. Efter Kalle ville M börja öppna julklapparna från oss som låg under granen, men vi hann inte riktigt börja förrän vi hörde tomtens renar utanför fönstret. Medan jag och M var ute för att leta efter tomten passade hans nissar på lägga julklapparna under granen. Vi missade tomten, men klapparna var där. Vi öppnade länge och väl, tomten var väldigt givmild i år!

Tomten kom förbi lite senare i egen hög person, han var ju tvungen att kolla att klapparna kom till rätt ställe. M var inte livrädd som förra året utan berättade uppspelt för tomten att nissarna minsann lagt klappar under granen åt oss alla.

Massor av klappar, familj, mat och mys så kan man sammanfatta vår julafton. Precis så perfekt som man vill att det ska vara!



1 kommentar:

  1. Vad fint! Herrejösses vad många paket!! =)
    Vad roligt att även det skilda paret kom till julfirandet! Fint. <3

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...