Sidor

2012-12-07

7. Berätta om ett av dina favoritfotografier.

Alltså, den här är inte lätt! Det finns ju så otroligt många fotografier som jag skulle vilja ha framme så att jag kan se dem jämt. I princip varje foto på mina barn kvalar in här tex, och så ska jag välja ett...

Det får bli ett foto från 2007. Jag och A firade jul hos min bror och svägerska i USA. Någon dag före årets slut tog vi en heldag på San Diego Zoo. Framför flamingosarna (flamingorna? alltså, vad heter flamingo i plural???) tog min bror kort på mig och A. Jag gillar det här kortet trots att det rent fototekniskt är ganska dåligt.

                                   

Solen lyser ner igenom träden och landar på oss och om man använder sin fantasi så ser det nästan ut som ett hjärta av ljus. Vi var unga (nåja) och hyfsat nykära och det var en jättehärlig resa och underbar jul. Så det får bli det här fotot ;)



2 kommentarer:

  1. Det är en jättehärlig bild! Ni ser glada och kära ut och såhär i decemberkylan så blir jag helt varm av att titta på er sötnosar i solen!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...