Sidor

2012-12-30

Min julklapp

När vi flög till Egypten visade jag en klocka för A i taxfreekatalogen. I ärlighetens namn kom jag inte ihåg vad det var för märke, eller vad den kostade eller något i den stilen.

På julafton bad A om ursäkt för att jag inte fick den klockan jag önskade mig. Det var tydligen en JLo och den går inte att få tag på i Sverige (ialla fall inte tre dagar före julafton).

Så här såg klockan i tf-katalogen ut:

Den här klockan låg i min julklapp:

Så himla fin! och så tung... först tänkte jag kika på om det finns någon annan lite lättare klocka. Men så bestämde jag mig idag för att behålla den jag fått. Jag gillar den verkligen och handleden får helt enkelt träna upp sig. Så i morgon ska jag ner på stan och ta bort lite länkar i armbandet så klockan sitter bra.

Efter stan ska jag shoppa lite mat till nyårsmiddagen som vi ska äta hemma hos Å och hennes familj. Ska bli jättemysigt att återigen få avsluta året med dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...