Sidor

2012-12-16

Så "#¤% less

I dag är en skitdag. Har varit sen jag klev upp...
Ungarna har bråkat eller klängt. Jag har inte hunnit med det jag tänkt. Grejer trillar ner i huvet på mig när jag öppnar skåp, dörrarna smäller igen skithögt så ungarna nästan vaknar, jag snodde en isglass av M, ja då fastnar det ¤%&/ pappret.

Så jag skiter i det här nu. Vill inte mer. Idag skulle jag ha skrivit om hur jag var som liten, men det finns inte på kartan att jag skulle uppbåda några sådan minnen idag. Jag tror att jag kan svära på att mensen är på väg. De här hormonerna gör mig galen!

I morgon är förhoppningsvis en annan dag, en dag när jag får vara sams med mina känslor för nära och kära igen. Eller bara sams med världen, det räcker.

Tack för mig!

2 kommentarer:

  1. Sådana dagar är hemska! Jag håller som sagt tummarna för en bättre morgondag. Hormoner är ett jäkla skit och det är konstigt vilken enorm påverkan de har på oss.
    Jag hoppas att du får inspiration till att skriva om din barndom imorgon för det skulle vara kul att läsa.
    STOR KRAM till dig Anna!! DU är så himla bra!!

    SvaraRadera
  2. Åh fy tusan! Hemska, hemska dag! Kram till dig.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...