Sidor

2010-01-18

Dag 15: Vägning nr 2


Gårdagen var ett enda stort kalas. Det är ju bara en gång i livet man blir ett. Jag måste bara få berätta att det är en liten partydrottning till dotter jag har (bara att inse att jag får lämna över kronan). De första gästerna ringde på dörren kl. 10.15 och de sista gick strax efter 17.30. Allt ståhej gjorde att förmiddagssömn och eftermiddagssömn blev ca 30 minuter vardera, mycket kortare än vad hon är van vid. Inte en ledsen min på hela dagen! Min lilla guldklimp sken som en sol hela dagen. Det kan man kalla födelsedagsbarn med klass. För egen del kan jag bara konstatera att det var mycket lättare att hoppa över fika än vad jag trodde att det skulle vara. Dels kan det bero på att jag bakade hela lördagen och var ganska trött på åsynen av fikabröd, men det kan också bero på att jag inte har något sötsug alls just nu.

Idag tog vi det väldigt lugnt. Inte ens en promenad gick vi ut på. Däremot gick jag och tränade ikväll. Ett fettförbränningspass. Det var jättekul och alldeles lagom kämpigt. Liite för jobbigt för att jag skulle orka hålla samma höga tempo hela tiden. Men det innebär ju att jag kommer att märka när jag blir starkare. Hade turen att en av viktcoacherna var kvar när jag kom, så jag fick tillfälle att väga mig. Det fortstätter stadigt neråt. Denna vecka landade vågen på -2,2. Fortfarande är jag jättenöjd. Insåg idag att det kommer att funka jättebra med det här lite senare passet. Vi kommer att ha gruppträffar kl. 18.30, och FF-passet börjar 19.30, så åker jag ombytt så borde jag hinna precis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...