Sidor

2010-01-27

Dag 24: Bio


Vi var på bio igår, A och jag. M var hemma och sov. Morfar var snäll och höll ett vakande öga på henne. Vi såg Avatar. Bra film. Men det är ju inte filmen jag ska skriva om utan hur jag upplevde att gå på bio när jag inte äter. jag går på bio sällan. Så då brukar jag unna mig godis. Inte igår dock. Det är fascinerande att luktsinnet blir så mycket bättre när jag inte äter. Det luktade popcorn och chips och godis. Mums. Men jag överlevde utan större svårigheter. Men ibland så sköljde det över mig. JAG VILL HA POPCORN!!!!! Så nästa gång jag går på bio, så ska jag unna mig en STOR låda med popcorn. Det känns ganska säkert att lova mig själv det. Bio för mig händer ca 1 gång om året, och då kan man ju få unna sig poppisar, även i det nya livet. J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...