Sidor

2010-01-08

Dag 4: torsdag den 7 januari 2010


Finns inte så mycket kul att skriva om idag egentligen. Var och tränade tillsammans med H. Det gick bra, trots att jag inte ätit någon fast föda sedan i måndags. M var så snäll där hon satt i sin sulky. Lite smidigare att ha henne där än på golvet konstaterade jag. Idag var ljudvolymen högre på musiken, så hennes hörselkåpor åkte på. Önskar att jag hade haft en kamera med mig för hon var så söt där hon satt med sin Tummen-skallra och log. Hon är så snäll att ha att göra med så det är nästan pinsamt.

På eftermiddagen hade jag planerat in ett besök på ÖF, men dels sov M bort tiden lite, och dels är det så kallt att jag inte orkade bylta på oss alla kläder. Det innebar att det tyvärr inte blev någon promenad för min del, men det är faktiskt midvinter och -15 grader. Någon måtta får det vara på galenskaperna. (Japp, världsmästare på ursäkter, jag vet!)

Borde ha lyssnat på min CD-skiva med mental träning, men det har inte blivit av. Sätter det som en uppgift för mig själv. I morgon, lördag, söndag och måndag MÅSTE jag lyssna. Det är ju en del i programmet och ska ju hjälpa mig att stå ut, gå ner i vikt och sen behålla vikten.

L ringde på kvällen och vi pratade en hel del ekonomi. Jag är så imponerad av hur hon får pengarna att räcka till! Det var ett långt samtal och avslutades med att vi bestämde att vi ska åka och hälsa på dem i vår/sommar. Det var så himla länge sen vi sågs.

Att prata i telefon är stillasittande, men man kan dricka mycket vatten. Vattentotalen för dagen landar på 4 liter. Inte illa pinkat vill jag lova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...