Sidor

2010-01-25

Dag 22: vägning nr 3

Ja, det är väl vägningen som är det stora som hänt idag. 2,6 kg blev det denna vecka. Jag är nöjd. Men visst hade det varit roligt med ytterligare 4 hekto. Men jag misströstar inte. Så länge jag går ner runt 2 kilo i veckan är jag glad. Gärna runt 2 kilo och lite mer J. Det innebär att min total nu är -7,6 kilo. På tre veckor!

Vi hade första gruppträffen idag. 12 stycken kvinnor i olika åldrar med olika mycket att gå ner. Jag tror och hoppas att vi kommer att kunna stötta varandra under de veckor som vi ska rasa i vikt. Något jag funderade på är om det finns någon statistik på hur många som börjar en sådan här grupp som faktiskt fullföljer och går klart hela programmet och om de lyckas nå sina mål.  En sak vet jag i alla fall. Jag är en av dem som SKA lyckas!

1 kommentar:

  1. Jag är imponerad av dn inställning Anna! 3 veckor är lååååång tid och du är fortfarande lika positiv. Självklart kommer du att vara en av dom som lyckas! KRAM

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...