Sidor

2010-01-30

Dag 27: drömtydning, tack!


Jag vet inte om jag har så mycket att skriva om egentligen. Vi var på kalas idag. Det bjöds både på varmkorv efter pulkaåkningen och fika inne efter det. En korv med bröd hade ju varit lite mumsigt ute i kylan, men fikat suktade jag faktiskt inte alls efter. Undrar om jag kan fortsätta att känna så här även sen när börjar äta. Det är en ganska skön känsla att sitta nöjd med en kopp thé istället för att sukta efter kakor och tårta. Hoppas kan vi ju alltid. 

I natt drömde jag att jag fuskade. Jag åt mat och ett par godisbitar. Jag minns inte längre varför jag åt dem, men jag minns att jag i drömmen undrade hur många godisbitar jag kunde äta innan jag kom ur ketos. I verkligheten tänker jag inte ens på det. Så slutsatsen jag kan dra av det hela är att mitt undermedvetna sörjer maten/godiset mer än mitt medvetna. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...